Menu Strony
Facebook
Menu Kategorii

Wysłany przez w Dieta | 0 komenatrzy

Sposoby na szybsze spalanie tkanki tłuszczowej.

Sposoby na szybsze spalanie tkanki tłuszczowej.

Podstawą do spalania zbędnej tkanki tłuszczowej jest oczywiście odpowiednio zbilansowana dieta i aktywność fizyczna. Jeśli chcesz spalić jeszcze więcej tkanki tłuszczowej zapoznaj się z tymi prostymi wskazówkami:

 

Pij dużo wody. Woda jest niezbędna dla odpowiedniego funkcjonowania organizmu, pomaga w odchudzaniu, przyśpiesza metabolizm i spalanie tkanki tłuszczowej. Staraj się codziennie wypić minimum 2L wody.

Jedź dużo warzyw, które są bogate w witaminy i minerały. Zawierają sporą ilość wody i mnóstwo błonnika co sprawia, że są mało kaloryczne.

Pij mleko. Picie mleka i spożywanie przetworów mlecznych znacznie wspomaga proces odchudzania.

Jedz produkty bogate w żelazo. Żelazo jest niezbędne do prawidłowego wytwarzania hemoglobiny  i dostarczania tlenu do wszystkich komórek organizmu. Jeśli jego poziom jest za niski, mięśnie nie otrzymają wystarczającej ilości tlenu i każdy niewielki wysiłek fizyczny, spowoduje osłabienie organizmu. Produkty bogate w żelazo to zboża, fasola, szpinak, brokuły czy chińskie kabaczki.

Wykonuj trening interwałowy. Intensywny trening interwałowy zapewni spalanie tkanki tłuszczowej jeszcze długo po jego zakończeniu.

Pij zieloną herbatęprzyśpiesza tempo metabolizmu i wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej.

Jedz więcej białka, które pomaga w odchudzaniu. Włącz do diety większe ilości chudego mięsa, np. kurczaka, cielęcinę, wołowinę.

Codziennie rano jedz śniadanie. U osób regularnie pomijających śniadania, ryzyko otyłości wzrasta ponad czterokrotnie.

Jedz ostrą paprykę. Zawarta w niej kapsaicyna ma właściwości przyśpieszające metabolizm.

Dodaj do swojej diety kwasy OMEGA 3 zawarte w tłustych, morskich rybach takich jak łosoś, tuńczyk, czy sardynki. Dzięki temu szybciej zaspokoisz swój głód.

Jedz naturalne produkty.

Nie stosuj głodówek – zmniejszanie porcji jedzenia nie ma nic wspólnego ze zdrową dietą, a tym bardziej nie pomoże w spaleniu tkanki tłuszczowej.

Wysypiaj się! Najzdrowiej jest przesypiać 8 godzin dziennie.

Napisz odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *