Menu Strony
Facebook
Menu Kategorii

Wysłany przez w Trening | 0 komenatrzy

Domowa siłownia? Najlepsze ćwiczenia dla kobiet!

Domowa siłownia? Najlepsze ćwiczenia dla kobiet!

Wcale nie musisz wychodzić do klubu fitness, aby wymodelować swoją sylwetkę, poprawić wytrzymałość, czy schudnąć. Poznaj najlepsze ćwiczenia dla kobiet angażujących do pracy całe ciało, które pomogą Ci schudnąć i wyrzeźbić seksowną i wysportowaną sylwetkę.

 

 

  • Martwy ciąg na jednej nodze.

Ćwiczenie to angażuje mięśnie grzbietu, ud oraz pośladków.

Jak ćwiczyć? Na początek stajemy wyprostowani, stopy rozstawione na szerokość bioder, wyprostowana sylwetka. Następnie powoli pochylamy tułowie do przodu i równocześnie wyciągamy ręce przed głowę oraz podnosimy nogę. W czasie powrotu do pozycji wyjściowej nie stawiamy nogi na podłodze. Po wykonaniu kilku powtórzeń pamiętaj, że wykonujemy ten sam ruch na drugiej nodze, by równomiernie wzmocnimy nasze mięśnie. Kiedy poczujesz się już pewnie wykonując to ćwiczenie możesz dodać obciążenie w postaci hantli.

Ćwiczenie izometryczne, które wzmacnia mięśnie brzucha, kręgosłupa, ramion, a także zwiększa wytrzymałość.

Jak ćwiczyć? Pozycja wyjściowa to leżenie bokiem. Następnie opieramy ciężar ciała na ręce, napinamy mięśnie brzucha i trzymamy ciało w prostej linii 20-30 sekund. Po kilku powtórzeniach zmieniamy bok.

  • Wchodzenie na podwyższenie

Ćwiczenie doskonale modeluje mięśnie nóg i pośladków, poprawia kondycję fizyczną, wydolność organizmu i pomaga stracić zbędne kilogramy.

Jak ćwiczyć? Podczas treningu należy zwrócić uwagę na postawę ciała – plecy wyprostowane, brzuch wciągnięty, głowa patrząca przed siebie.

  • Pompki

To jedno z najpopularniejszych ćwiczeń rzeźbiących mięśnie klatki piersiowej, barków, ramion a także mięśnie brzucha.

Jak ćwiczyć? W pierwszej kolejności połóż się płasko na brzuchu, umieść dłonie płasko na ziemi na wysokości barków. Następnie w pozycji wyprostowanej unieś ciało do góry. Pompki wykonuj poprzez unoszenie i opuszczanie ciała jedynie poprzez zginanie i rozprostowywanie ramion. Pamiętaj, żeby nie kłaść się na ziemi pomiędzy pompkami.

  • Mały mostek

Ćwiczenie mobilizuje mięśnie kręgosłupa oraz modeluje pośladki.

Jak ćwiczyć? Kładziemy się na plecach, stopy na szerokość barków, nogi podciągnięte jak najbliżej pośladków. Następnie unosimy biodra i pośladki ku górze, przy czym ręce, stopy, głowa oraz łopatki nadal leżą na ziemi.

Podstawowe ćwiczenie dla kobiet wpływające na kształtowanie pośladków, angażujące również mięśnie ud.

Jak ćwiczyć? Rozstaw stopy na szerokość bioder. Ręce za głową lub przed sobą. Zrób przysiad tak, aby między udami a łydkami powstał kąt prosty. Następnie wyprostuj nogi. Pamiętaj, aby mieć wyprostowane plecy i nie odrywać pięt od podłogi.

JAK KORZYSTAĆ Z TYCH ĆWICZEŃ?

Wykonuj trzy serie każdego ćwiczenia po 10 powtórzeń. Ćwicz szybko, ale nie zapomnij o odpowiedniej technice. Staraj się robić jak najkrótsze przerwy pomiędzy ćwiczeniami. Do dzieła!

INFOGRAFIKA:

Napisz odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *