Menu Strony
Facebook
Menu Kategorii

Wysłany przez w Trening | 0 komenatrzy

Kilka treningowych trików na płaski brzuch…

Kilka treningowych trików na płaski brzuch…

Wcale nie tak łatwo wyrzeźbić brzuch. Pomoże Ci w tym kilka patentów przedstawionych poniżej. Dzięki nim podkręcisz metabolizm, przyśpieszysz spalanie tkanki tłuszczowej, zbudujesz mięśnie i osiągniesz swój cel – płaski brzuch.

 

Bieżnia w górę

Jeśli już biegasz na bieżni, koniecznie pochyl ją do góry o co najmniej 3%. Pomoże Ci to szybciej spalić tkankę tłuszczową, niż osobom, które biegają po płaskim.

Krótszy odpoczynek

Skrócenie odpoczynku w treningu siłowym sprawi, że do ćwiczeń wkradną się elementy kardio. Dzięki temu szybciej spalisz tkankę tłuszczową i zbudujesz sześciopak.

Posiłek po treningu

Podczas każdego wysiłku zużywasz energię, którą później trzeba uzupełnić. Jeśli tego nie zrobisz, organizm będzie czerpał energię z mięśni, dlatego zawsze pamiętaj o posiłku po treningu.

Skakanka

Dzięki skakance możesz wykonać porządny trening aerobowy, które angażuje różne partie mięśni, poprawia wydolność i wytrzymałość, a co najważniejsze pomoże Ci pozbyć się oponki na brzuchu.

Plank

Plank tzw. deska to jedno z najbardziej wymagających ćwiczeń wzmacniających brzuch oraz plecy.

Tabata

Zasada jest prosta: ćwiczysz intensywnie przez 20 sekund, a następnie 10 sekund odpoczywasz. Powtarzasz kilka razy. Taki trening interwałowy jeszcze bardziej podkręci Twój metabolizm.

Trening na czczo

Ćwicz na lekkim głodzie, by spalić tkankę tłuszczową. Potem jednak pamiętaj o zjedzeniu porcji węglowodanów i białka.

Biegaj do tyłu

O co chodzi? Podczas treningu interwałowego wykonuj na przemian sprint do przodu i trucht do tyłu. Pozwoli Ci to spalić tkankę tłuszczową i odsłonić mięśnie.

Napisz odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *